niekensylvia.reismee.nl

Aftellen!

Hallo allemaal!

Nog even en dan is het zover, donderdagavond vertrekken we naar Zuid-Afrika! We hebben er ontzettend veel zin in en zijn er natuurlijk ook helemaal aan toe..

Niek moet de laatste dagen nog werken, dus ik ben druk bezig om alle kleine dingetjes te regelen, van vliegtickets inscannen tot oordoppen halen. Momenteel is het in Tzaneen en Phalaborwa zo'n 29 graden.Vanavond doen we een laatste rondje familie en gaan we de mooie camera ophalen bij Jan & Gerdy die voor deze reis mogen lenen (thnx!). Ook ben ik druk bezig met alle belangrijke nummers verzamelen die nodig zijn voor deze reis, en heb ik vanmorgen onze buurtjes gevraagd om de post te doen. Planten hoeven niet want die gaan bij ons vanzelf altijd dood.

Ook de paklijst is al klaar, wat veel om mee te nemen voor al die weken zeg! Als dat maar gaat passen..

Leuk dat jullie ons volgen, en we hopen zo snel mogelijk een volgende verhaal te kunnen schrijven vanuit een warmer klimaat met mooie foto's!

Tot snel,

Niek & Sylvia

Reacties

Reacties

Gerinde

Hoi broer en zus,

het aftellen is begonnen! Ik vind het nog spannend:-)
Haha! Hopelijk tref ik jullie vanavond nog even. Ben namelijk vanaf kwart voor acht weg......

XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba