niekensylvia.reismee.nl

Vanuit een warm Hazyview

Lieve volgers,

Inmiddels zijn we weer een paar dagen verder en zitten we nu in Hazyview. Gistermiddag zijn we hier aangekomen na een lange rit. We zijn namelijk van Phalaborwa naar het zuiden gereden door het Krugerpark om zoveel mogelijk te zien. De maximumsnelheid is 50 km per uur dus na een tijdje waren we wel gaar. Maar wel weer veel gezien, onder andere nog een luipaard en neushoorns en leeuwen. Die leeuwen konden we niet zo goed op de foto zetten dus we hopen op een herkansing. Ook hebben we de Panorama route al gereden, met goed weer. Het was mooi, maar we houden toch meer van dieren spotten. Wel heel bijzonder om de verandering van de natuur te zien. Het lijkt net of je in de Alpen rijdt, compleet met koeien langs de weg.

In Hazyview is het klimaat warm en vochtig, en er zijn heel veel kikkers, ook binnen! Gezellig dus. Vandaag hebben we helemaal niks gedaan. We hebben een hiking trail geprobeerd. Maar het was ons toch te warm en na een tijdje konden we het pad niet meer goed volgen. Toch maar weer teruggegaan voor de veiligheid. Ons hotel hier heeft 4 sterren en het eten is lekker, ook zijn de mensen erg aardig.

Morgenvroeg rijden we verder naar Ezulwini Swaziland waar we 1 nacht blijven. Daarna gaan we in St. Lucia een Turtle Tour doen op 16 december. Oh ja, we hebben hier eindelijk een computer met USB ingang, dus hebben we foto's erop gezet!

We stoppen nu met dit verhaal want er lopen kikkers onder de computertafel!!

XX Niek & Sylvia

ps. ze hebben hier ook heel veel kerstbomen met lampjes en ballen, raar met dit weer hoor!

marielle

hoe is het weer zijn jullie al bruin?
xx

Neomi

He lieve mensen!

Wat een mooie foto's! Heel gaaf.. Aan de verhalen te lezen hebben jullie het onwijs naar jullie zin! Geniet van elke mooie plek en ervaringen. Kan niet wachten om de verhalen ook face-to-face te horen.

Kus Neomi

ria

goeie reis morgen, gaat het goed met het links rijden?
Mvubu=nijlpaard Er is ook een waterval daar in de buurt,lijkt me gaaf ! veel plezier in mvubu falls. xxx

marielle

Ben benieuwd wat je van swaziland vond en of je lang moest wachten bij de grens.. Wij gaan vanaaf naar coldplay dikke koes xx

ria

Fijn dat je ons even gebeld hebt ! Jullie zitten toch best ver van ons vandaan. Heel mooi dat je samen zo geniet en kunt,nog veel plezier ma en pa.

Hamba