niekensylvia.reismee.nl

Turtle Tour

Goedemorgen mensen!

Momenteel zitten wij heerlijk in korte broek dit verhaal te typen. Het is hier zo'n 25 a 30 graden en we geven even een korte update.

Mvubu Falls in Swaziland was leuk, maar meer ook niet. We hebben het vooral gebruikt als tussenstop en om bij te komen. Dit lukte prima want we hadden telkens powercuts en dus geen stroom. Mooie reden om de koffer opnieuw te ordenen door Sylvia. Verder hebben we niet echt veel gezien van Swaziland.

Nu zitten we in St. Lucia bij een Nederlands guesthouse. Ontzettend leuk en echt een aanrader. Van vrijdag op zaterdagnacht hebben we een Turtle Tour gedaan, bij de Van Brussels ook wel een Knuppeltjestour genoemd. We gingen met een grote jeep het strand op waar we een grote schildpad zagen, een Loggerhead. Echt heel groot en super gaaf om te zien, ze had net eieren gelegd en was op haar weg terug naar de zee. Foto's volgen!!

Aangezien we pas om 04.30 weer in bed lagen zijn we gister tegen het middaguur naar het Hluluwe Imfolozi park geweest want we hadden nog niet echt leeuwen gezien. Nu wel! En ook een Rock Monitor (grote hagedis) en 3 jagende cheetahs. Uniek. En heel veel neushoorns, Sylvia is er nu een beetje bang voor want ze liggen langs de kant van de weg. Tijdens onze stop op de picknickplaats hebben we nog een ongelukje gehad. Niet met een wild beest, maar met een stilstaande boom! Niek zag m niet. Gelukkig is er van de schade niks te zien, en hopen we dat de autoverhuurder dat ook vindt :)

Vandaag rijden we verder naar Salt Rock, waar we lekker gaan relaxen, want de hele reis bestaat natuurlijk uit veel rijden, en daar wordt je moe van.

Als we weer een goed internetcafe hebben zetten we wat meer foto's erop!

Tot snel, en heel veel succes in de kou ;)

Liefs Niek & Syl

ria

goeie reis naar salt rock en genieten.......

marielle

neushoorns zijn ook eng we hebben er een bijna aangreden toen in hluluwe .. hahahah
eng!

wilma

Hallo reizigers,

Leuk jullie verhalen te lezen, vooral die van die stilstaande boom maak je niet druk, het gebeurd de beste onder ons tenslotte nog in Nederland. Jullie hebben het super voor elkaar warm weer prachtige omgeving en zoveel verhalen terwijl wij hier vernikkelen van de kou en van het natte vieze weer. Op naar de volgende verhalen..........

Hamba